Gyerekjátékokról rendszerezetten

De nehéz az iskolatáska...

2011/08/24. - írta: Játékbox / Játékpalota

Mindig, mikor eljön az augusztus vége eszmélünk fel arra, hogy "Te jó ég vége a nyárnak!" kezdődik az iskola.
Repül az idő, oly hosszúnak tűnik a nyár, s ha jobban belegondolunk mégsem olyan hosszú. A közös nyaralás, a nagyszülőknél töltött idő, a nyári tábor gyorsan elszáll.
Az oviból elballagottak és szüleik izgatottan várják első napjukat AZ iskolában! Izgatottan vásárolgatják a tanszereket; milyen táskát válasszanak?, milyen tolltartót?, milyen füzetet? stb.
A választás nehéz, főként azért mert manapság a tanszerek, és a hozzávaló kiegészítők kínálata szinte végtelen, s a kicsik örömére nem csak hagyományos termékekkel, hanem Licenszes portékával várják a gyerekeket az üzletekben. (Itt megjegyezném, hogy az én időmben ilyen nem volt, amit sajnálok, mert jobban örültem volna,ha egy általam kedvelt mesehős kacsint vissza a füzet borítójáról).


Webáruházunkban is várunk benneteket az iskola kezdéshez szükséges termékekkel!


Persze nem csak a kisiskolások várják izgatottan az új tanévet, hanem a nagyobbak is - legalább is én mindig vártam -, találkoznak rég nem látott osztálytársak, s alig várják, hogy meséljenek egymásnak a nyáron történt kalandjaikról, élményeikről.
Részemről azért volt a tanulás felé is egy kis izgatottság, hogy az adott évben milyen új információkat fogunk magunkba "szippantani" drága tanáraink révén!
Most már mai fejjel,- amit akkoriban nem így éreztem -,tudom,hogy igenis lehet kamatoztatni azokat a tanulmányokat az életben, amit anno nekünk tanáraink néha vért izzadva adtak át.
És ne érezzétek úgy hogy ömlengek, és csak azért írom ezeket a sorokat mert jól hangzik...NEM! Igenis köszönöm minden tanáromnak, akivel eddigi életem során találkoztam, hogy tudásukat amennyire csak lehetett átadták nekem/nekünk!
Azonban visszakanyarodva rátok leendő iskolások, és már tapasztaltabb iskolába járok. Már csak egy hét van hátra, az idő gyönyörű - talán túlzottan is a maga 37 Celsius fokával -, ezt a kis időt pedig használjátok ki a pihenésre, mert utána kezdődik az új tanév, amikor már elmondhatjátok magatokról iskolás lettem/vagyok!


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekbox.blog.hu/api/trackback/id/tr663175611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása